Merhaba hanımlar 30. Haftamdayım bir haftadır adet sancısı gibi sancı çekiyorum geceleri beni uyandıran bir ağrı ama çok uzun sürmüyo yürürken sanki afedersiniz bebek alt kısmımdaymış gibi his oluyor haftaya randevum var benim gibi bunları yaşayan var mı? Nedir bu durum?