Irm_brk12 ben erkek doktora da gittim, kadına da gittim, erkek doktorda direndim ama yok sert sert konuşmalar, kadının duygusundan anlayan yok, tabi hepsi öyle değildir de işte bize öyle denk geldi, şimdi kadın doktora gidiyorum en azından durumumuzdan anlıyor, çok naif bir doktor, ilgili çok şükür