Filiz1 aynı şeyleri iki defa yaşadım bende, o kadar kötü ki sanki kaybettim korkusuyla gidiyosun, içim dışım çıkana kadar ağladım, şükür bebek iyiydi ama neden kaynaklandı bilmiyorum. Bi 6+2 de oldu ikizlerim den birini kaybettim 😏 şükür diğeri bana tutundu, 11 haftalıkken bide yaşadım, çok zor yaşamayan anlamaz, Rabbim bidaha yaşatmasın, şuan 18+2 olduk 🥰