Gulsumyalcin 4 aylık hamileyim şiddetli karın ağrılarım oluyor bazen yürürken bile zorlanıyorum. 5-6 saatlik araba yolculuğu bir sorun teşkil edermi sizce ?
Mom72626 Gulsumyalcin doktoruna danışman daha iyi olur ama sık sık mola verirseniz bence sorun olmaz 🙏🏻
Kado87 Gulsumyalcin siddetli karin agrindan dolayi cekindim.yoksa sikinti olmaz.bende 13 haftalkm hamileyim istanbuldan giresuna gitcem
Dilekcnkn Gulsumyalcin Bende 5 aylık hamileyim 4-5 saatlik yolculuk yapıcam tabi dinlene dinlene bir sorun olacağını sanmıyorum ama şiddetli karın ağrım var diyince işler karışıyor tabi bize sorman yine yanlış en iyisini doktorun bilir
Semanurozgan Gulsumyalcin Bende kurbanda köyümüze gidelim diyoruz Tokat’a gidicez düşük riskimde var nasıl yapicaz bilmiyorum eşim diyor yarım saatte bir mola veririz diyor ama doktoruma sorucam öncelikle
Siibeell Gulsumyalcin benim herhangi bi agrım sızım yok 23 haftalıgım 7 saatlik yola çıktım, doktorum 2 saatte bir mola verip yürümeni istiyorum onun dışında bi sorun olmaz dedi