Kızlar herkese merhaba
göğüsümde süt tıkanıklığı var bayağı, 4 gündür de geçmedi maalesef, gece üşümem ve aşırı terlemem var. bugün gittim sağlık ocağına doktor dikloron retard (günde 1 adet) yazdı, hiç bişey olmaz korkma dedi. Ama yine de ürküyorum. Fikri olan var mı acaba ? Ve soğuk kompress yapmam gerektiğini söyledi.
bu arada lohusayım ve bebeğim 13 günlük.