gecen bi post okudum sigara alkol icenler var. yani cips yararli degil ama arada bi nadiren bikac parça . bu arada benim de burnumda tutuyor lays . ilk ay ne agladim agladim da esim almadi. bende seker sorunu da var. simdi de önüme 1 paket koy istemem. benim canim hamburger ve et çekiyo hergun durum koy yerim. sadece onlara midem bulanmiyor. salcali tencere yemeklerinin kokusuna dayanamiyorum . 1 aydir corbayla yasiyorum