Bugün ayrıntılı ultrason a girdim herseyi güzel kalp atışı falan ritmi çok iyi sadece 1.5 mm boyutunda hiperekojen odak izlenmiş Beyaz gölge kalp doktoruna gitmemi istedi başına böyle bişey gelen varmı ne oluyor bu düzelir mi bişey var mı yok mu diye yönlendirdi