Sibelll26 Merhaba arkadaşlar 14+6 haftalık gebeyim bugün kontrolde kan testi verdim e nabızdan baktığımda referans aralığı (0-8.1) gösteriyo ama benim 20.9 çıkmış sizde de böyle yükseklik oldu mu ?
mathildaa Sibelll26 canim bi grafik alacaksin sonuçla ilgili en iyi oradan anlaşılır. Bu şekilde bi yorum yapılabilir mi bilmiyorum
mathildaa Sibelll26 ben normalde dr un özel muayenehanesine gidiyorum, ikili testi devlette yaptırdım. Kendi dr uma enabiz sonuçlarını attim bunları degil grafiği gondermen lazım dedi yorumlamadi. O yuzden aklına takılmasın stres yapma sakın, grafikle bakılır
besthecix Sibelll26 mom degerinin de oldugu bir grafik olmasi gerekiyor, o doktorunuzun ekranina dusuyor olabilir, doktorunuzla iletisime gecmenizi oneririm
Aslina Sibelll26 o değer hamilelikte normal sınırlarda olmuyor şu an yüksek olması normal bi durum ama hangi haftada kaç olması gerekir onu bilemiyorum. Benim 18.haftada 34 çıktı mesela
Sibelll26 mathildaa anladım bu şimdi tam olarak ne testi oluyo bi açıklama yapmadı bana doktor da sizde yaptınız sizde nasıl çıktı değerler
mathildaa Sibelll26 ay canım ya benim kafa gitmiş ben testi komple yanlis anlamışım kusuruma bakma. Baska bi testle karıştırdım:((
mathildaa Sibelll26 ay üzüldüm valla saçma sapan konuşmuş oldum. Unut dediklermi 😄 akil tutulması yaşıyorum bu günlerde:))rica ederim sağlıkla gelsin bebis
Sibelll26 Aslina evet biraz araştırdım yazdıktan sonra normal değerler sayılıyormuş size ne dediler mesela