Cananemrah Çok teşekkür ediyorum sağolun. 🙏🏼☺️Şimdi öncelikle şunu söyleyeyim herkesin bünyesi ve hastalığa tepkisi farklı farklıdır. Kimseyi korkutmak istemem ama ben bu süreci çok zor geçirdim. Benim plasentam tamamen aşağıdaydı ve eski sezaryen yerime yapışıktı. 29. Haftaya kadar hiçbir şeyim yoktu, 29. Haftada çok şiddetli bir kanamayla başladı. İki gece hastanede yattım ciğer geliştirici yapıldı. Sonrasında doğuma kadar bu kanamalar lekelenme şeklinde devam etti hiç kesilmedi ama toplamda 5 kez ciddi kanamayla hastanede yattım her seferinde doktorum durdurdu ve biraz daha dayan diye beni motive etti. En son doğumdan bir hafta önce yine kanamayla hastaneye yattım tekrar ciğer geliştirici yapıldı. Ve doktorum adalat diye bir ilaç da başlattı. Öncesinde haftada bir proluton iğne, günde 2 kez Progestan, magnezyum d vitamini ve gyneferon kullanıyordum. Bu son kanamadan bir hafta sonra inanılmaz bir kanamam oldu yarım saat 40 dk klozetten kalkamadım. Apar topar depend takıp hastaneye yetiştik. Nst de sancı da çıkınca doktorum artık zorlamayalım durmayacak dedi ve yarım saat içinde 34+6 da doğuma girdim. Kanama yaşadığım son 7 hafta inanılmaz yıpratıcıydı benim için. Kontrollerimde doktoruma artık alın bebeği diye yalvarıyordum neredeyse ama o hep sabret Özge bir hafta daha bir hafta daha diye beni o haftaya getirdi sağolsun. Bebeğim 3 hafta kuvözde kaldı, sezaryenim de beklenen kadar kötü geçmemiş söylenen risklerin hiçbiri gerçekleşmedi sadece 3 ünite kan takviye edilmiş. Benim hayatımın en zor günleriydi ama bu süreci hiç kanama yaşamadan atlatanlar da var. Biraz kendinizi yormamak ve moralinizi iyi tutmak işe yarayabilir. ☺️😉