Herkese merhaba, dha önce çeşitli haftalarda iki kaybım var, şimdi de 9 haftalık hamileyim. En son 1 hafta önce doktora gittim 1 ay sonra gel dedi. 1 ay bekleyebilecek miyim bilmiyorum sürekli merak ediyorum gelişimi normal mi yaşıyor mu? Ama sonra diyorum ki, olsa da olmasa da elinden bir şey gelmeyecek Allah nasip edecekse o çocuk sağlıkla doğacak kendini endişelendirip durma.
Yine de size sormak istedim siz bekler miydiniz yoksa başka bir doktora görünür müydünüz sırf içinizi rahatlatıp merakınızı gidermek için.
(Olacaksa doktordan çıkarım o zaman olur o ayrı bir konu hem zaten şu an herhangi bir sorun görünmüyor)