Papatya55 Kizlar bu testi yaparken cinsiyet söyleniyor yüzde 90 cinsiyet kiz denildi sonradan değişirmi 12 haftalik hamileyim
Cansuomerali Papatya55 özele mi gidiyorsunuz ben devlette yaptırdım cinsiyeti sordum belli olmaz daha dedi😔
Papatya55 Selen37 şuan çok mutlu oldum sağlikli olsun ama kiz denilince daha mutlu oldun inşallah değişmez 🌸
Selen37 Papatya55 bende öyle çok fazla kız istiyordum Allahım nasip etti darısı kucağımıza almamıza sağlıkla 🌺
Papatya55 Cansuomerali özel hastane ilk hamileyim erken diye soramamiştim ama yanilmam dedi yüzde doksan kız dedi 🌸☺️