Cigdemanne Arkadaşlar 5+1 gebeyim son adet tarihine gore hafif kahve rengi akintim var normali bide ankarada acil gidiyim diyorum ama alttan muayane yapmayan bi yer varmi bildiğiniz?
Yazderyasi Cigdemanne kahve akıntı normal oluyor canim korkma.. nereye gidersan git alttan muayene ısteme olur biter. Belki kese gözükür üstten
marbling10 Cigdemanne merhaba idrara sıkışık giderseniz karından da görürler alttan bakmalarına gerek kalmaz