ebrarglrs Ben avicenna umut kartalda yaptırdım..Ücret aynıydı hemen hemen 10-15 lira fark var..Oda normaldi işte doktor işine odaklı çok fazla anneye bebeği göstermeye değil☺️ En son yüzünü yakınlaştırınca gösterdi bana fotosunu çekti.İyiydi genel olarak