Sali3 Merhaba kızlar. İnternette olumlu olumsuz çok fazla yazı var emin olamadım. Hamilelikten önce düzenli keratin bakım yaptırıyodum şuan 32. Haftadayım hiç yaptırmadım. Hamilelik sürecinde yaptıran var mı veya zararları hakkında bilgisi olan var mı?
Kedisever3535 Sali3 çok güzel yapıyor keratin ama çok ağır kokuyor canim uzun süreli bi de ben olsan yaptırmazdim
Derya2867 Sali3 hamile olduğumu bilmeden yaptırdım aradan 3 gün geçince testte silik çizgiyi gördüm evet ağır kokuyor insanın gözünü yakıyor baya baya kimyasal var
Sali3 Kedisever3535 Yapılırken maske takınca o Kadar etkilemiyo aslında ama bebeğe zararı var mı acaba 🤔
Sali3 Firstlady Tabiiki de kesinlikle bebeğimden önemli değil sadece merak ettim yaptıran oldu mu hiç diye teşekkür ederim 😊