Melekannesi46 Mmy92 sadece detaylı usg yaptırdım şekeri de yaptıracaktım ama sabah vakitlerinde randevu bulamadım onu yaptıramadım yani bi tokluk şekerime bakıldı
Duygucnr Mmy92 Ben yaptirmadim kendi ostegimle seker yuklemesini de doktorum gerek gormedi ssdece detayliya girdim onlenebilir bir problem varsa gorelim diye o kadar
Dilekcnkn Mmy92 yaptırmadım canım 2′lide 3′lüde detaylıya giricem haftaya belki şeker yüklemesi yaparım ama
Atlasmom1 Mmy92 Ben 2-3-lü yaptırmadım 4lüyü yaptırdım Sonra detaylı usgye girince dedim keşke yaptırmasaydım zaten görülüyor burada sonucta ne olursa kabülüz 🙏🤲🏻
Rabia2934 Mmy92 bende 2li testi yaptıramadım ama 3 lü yaptırdım temiz çıktı şükür 🙏 detaylıya da giremedim