Gamzeuzmay normalde diyarbakırda özel bir hastaneye gidiyorum bi deneyim dedim ilk kez gittim gitmez olaydım kadın doğumun girişindeki sekreterle kavga ettim hayvan gibi muamele yapıyolar aklı sıra peşini bırakmicam gerekli mercilere şikayetimi yaptım asla önermem imkanı olan uzak dursun Allah kimseyi düşürmesin