Beriliko17 38+6 yüz bugün dün geceden beri sancım var ama düzensiz hastaneye geldim açıklık muayenesinden sonra bir anda arttı yatisim yapıldı simdi sancılar tatlı tatlı geliyor gece doğumum olacak gibi 💕 bize dua eder misiniz🥰
MeryemAsln Allah’ım sağ salim bebeğinize kavuşmayı nasip etsin Kolay bir doğum olsun inşallah 🙏🏼 38+4 olduk Sizde doğum anında biz bekleyenlere dua edin İnşallah benimki de çok bekletmez, artık bedenen ve psikolojikmen yoruldum 😅 bende doğurmak istiyorum 😄😄
Livy Eskilerin dediği gibi bir avazda kurtulursun inşallah. Allahım sağlıklı sıhhatli bir şekilde evladını kucağına almayı nasip etsin