Hacer_2911 Arkadaşlar benim pazartesi 32. Haftamın ilk günü,doktorumdan çalışamaz raporu almaya gidecektim ancak o gün izinliymiş.32+1 salı gitsem raporu alabiliyorum değilmi, bu şekilde alıp sorun yaşayan varmı?
gzybkgl Hacer_2911 başka doktor da yazabilir söylerseniz. Burda yazdıklarınızı o doktora da söylerseniz yardımcı olur
Yesil-Tuba Hacer_2911 aynı durumu geçen hafta bende yaşadım. Doktorum bir gün öncesinden yazarız dedi ama bakanlık kısmında sıkıntı çıkabilirdi.(öncesinde idari iZinliydim) tam işe başlama tarihinde yazılması gerekiyor. Nasıl 24+0 da idari izine çıktıysam iş başı yapıcağın gün de çalışabilir raporun çıkartılması gerekiyor canım. Diğer doktorlarla iletişime geçip sorunu hallettik. Herkes yazmayabiliyor malesef
Yesil-Tuba Hacer_2911 pardon siz çalışamaz alıcakmışsınız, belki ertesi gün yazılabilir o tam bilmiyorum