Pazar günü test yaptım çift çizgi pazartesi sağlık ocağına gidip kan verdim betamiz 229 du 2 gün geçti yani bugün hastaneye gidip kan verdim 800 çıktı ve pazartesiye randevu aldık doktordan sizce kese gorunurmu karından alttan muayene falan yapılmaz degilmi ilk gebeligiiim teşekkürler şimdiden:))