Dilekcnkn elifemirasaf Bizimde 16 haftada diyicem dedi ama 13+5′de acile gitmişti renkli olarak görmüştüm oğluşumu tabi tahmin dedi ama belliydi yinede
elifemirasaf Dilekcnkn bizede çıkıntı var dedi bana da gösterdi çok net pipi gibiydi çıkıntı 😊ama ağzından ne erkek ne kız çıkmadı 3 hafta sonra kontrol daha
elifemirasaf Ysmmmnn bizim de öyle olucak sanırım kızımı 12. Haftada öğrenmiştim bu zaten sürpriz olsun bize cinsiyette öyle olucak herhalde 😊
elifemirasaf Gulsen4224 teşekkür ederim 12. Haftadaki görüntüsüne kız demiştiniz bakalım ne çıkacak 😊