Ceycey11 Ben de senin gibiydim ama doktor mutlaka kullanmasın dedi ben de kullandım hem bebeğim hem kendim için. Özellikle balık yağına çok mesafeliydim midemi bulandırıyodu o yüzden easyfishoile geçtim kapsül şekilde değil yumuşak jel formda o yüzden rahat rahat kullandım tavsiye ederim