Serappp14 Kızlar 3 bucuk aylık hamıleym bıo oıl yağ aldım 16. Haftada kullanmaua baslmayı dusunuyorum sizce erkenmı gecmı bı bılgım yok suan hındıstan cevızı yağı suruyorum ama duzenlı degl 2 hafta sonra duzenlı kullanmayı dusunuyorm sizce nabmalıyım
Merve6954 Serappp14 Ben aktardan çatlak önleyici yağ almıştım 3 ay sonra kullanılmaya başlanıyor satıcıda öyle söyledi üzerinde de öyle yazıyordu.Yanlış hatırlamıyosam bende 16.haftamda başlamıştım kullanmaya her ne kadar düzenli kullanmasamda 🙈😊
Serappp14 Merve6954 bende bıo oılı cok övdükleri için aldım ıns ıse yarar 16. Hafta baslamak ıcın ıdealdır o zaman☺️
Merve6954 Serappp14 İnşallah yarar kişiden kişiye değişiyo amaan sağlıkla kucağımıza alalım bebişleride çatlak olsun napalım 🤭