Aycha bir hafta önce spinal sezeryan ile doğum yaptım. Sonda takılıyor ameliyat öncesi, anestezi uygulandıktan sonra takıyorlar. Lavman yapılmadı. Baş ağrısı da hiç olmadı şimdiye kadar. Bel ağrım biraz oluyor ama dayanılmaz bir ağrı değil hafif ağrıyor ama bende zaten bel fıtığı var belki ona da bağlıdır bel ağrım.