Minikmucizembenimmm 23.e giriş yaptık ve bel ağrısı baş gösterdi , bu haftalarda beş ağrısı yaşıyan var mı iyi gelen bir şey var mı acaba
SenaHifa Minikmucizembenimmm 24 üm ben de son iki haftadır çok ağrıyor sırtım belim. Eşime masaj yaptırıyorum bir de plates topunda 8 çizmek çok iyi geldi belime tavsiye ederim
Minnakkkk Minikmucizembenimmm 32 haftalıgım 20,haftamdan beri cok siddetli bel agrısı yasıyorum fıtık olmus olmaktan cok korkuyorum magnezyum verdi doktorum bide at kestanesi ile masaj yapıyor aksamları eşim o iyi geliyor biraz
Prensenssultan Minikmucizembenimmm Benim yarın tam 23. Haftam olacak ama ama benimde 20. Haftadan beri kasık ve bel ağrılarım günden güne git gide artıyor