Merhabalar herkese sağlıklı günler diliyorum. Aramızda ssvd olan var mı? Benim ilk doğumun 3 hafta erken olduğu ve suyumun çok az olması sebebiyle sezeryan olmuştum. Şimdi aradan 5,5 sene geçti tekrar hamileyim. Sezeryan sonrası normal doğum şansımızın olduğunu biliyorum ve denemek istiyorum. Adana da yaşıyorum işinin ehli bir kaç doktor var ama %90
doktorlar korkuyor yapmıyorlar. Dikişlerinde sorun çıkar ve riskli buldukları için. Böyle bir hikayesi olan başına gelen var mı?