Anestezi07 Merhabalaar bugün kendi hastane ücretimi öğrendim eşimle derin bir tartışma içine girdik fiyat bana uygun geldi ama ona pahalı sizler nerede ne kadara doğum yapıyorsunuz ? ☺️
Nilasyamom Anestezi07 Gaziantep 3750 sezaryen ☺️🌼 doktorum dışardan gelecek. Ptesi doğurcm Allah’ın izniyle Sağlıkla kavuşalım inşallah 🤍
Anestezi07 Merveee34 Ben Antalyadayım sizin dediğiniz gibi daha önce burda gördüğüm kadarıyla şehirlere göre değiştiğini farkettim. Bence aşırı ucuz 3750 tl sezeryan ama onu ikna etmek için yeniden size sorup ona göstereceğim 😬😬
Berrakgenc_ Anestezi07 bende antalyadayım Vitale hastanesi var canım normal doğum 2.500 TL sezeryan 3.500 TL diye biliyorum
Deleted5544 istanbul pendik medipolde doğum yaptım 1 yıl önce. güncel fiyatı normal 3000, sezeryan 3250 lira
Anestezi07 Berrakgenc_ Bende aslında kendim Akdeniz Üniversitesi hastanesinde çalışıyorm anestezi teknikeri olarak ama doktorum için özellikle oraya gitmeyi tercih ettim. hatta bugün daha bir arkadaşım Vitaleyede gidebilirsin çok iyi bir hastane doktorları çok iyi dediler 😊 sizde memnunsunuzdur kesin