21 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim. Bebişimin İlk hareketini 20+3 de hissettim. Fakat son iki gündür hissettiğim zaman peşpeşe çok hissediyorum. Mesela sabah sadece 6-7 kez hareket hissettim. Çok güzel bir duygu tabiki ama gün içinde de hiç kıpırdamayıncada aklım kalıyor. Bu hareket yoğunlukları da dikkat etmemiz gereken bişi var mı ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler 😊🙏😍