nslhnyldz benimde kız şuanki doktorumdan hic memnun deilim erken doğum riski var dedi ilaç vermedi sadece hareketleri kısıtladı ama başka bisey yapmadi sanci olursa gel dedi suyun da azaliyo dedi ama ona da bisey yapmadi başka doktor araştırıyorum randevu aldim yeni birine bakalım bu nasil bi doktor böbreklerime kadar ulaşan enfeksiyonum var mantarim çok ilerledi ama ona da bisey yapmadi soru soruyorum adam akilli cevap yok ilac vericem diyip vermeyi unutan bi dokyorum var yani 🤔