Merhaba kızlar ben ikiz kıxlarıma gebeyim gelişimleri güzel hiç bir sıkıntı yok fakat bir tanesinin kalbinde parlaklık görüldü doktor hiç bir sıkımtı yok korkma oluyo genelde söylencek bile bişey değil dedi ama benim içimde korku var başına gelen varmı ??