Ilkayy Kızlar kalsiyum ilacını kaçıncı haftada kullanmaya başladınız ben 19 haftalığım ağırılsrım başladı doktor yazdı bana
Ozge2805 Ilkayy o civarlarda başlanıyor canım agrılar malesefki başlıyor 😞 bende hem kalsiyum hem magnezyum kullanmaya başladım otururken hele kalkarken kalçam kopuyor sanki
Ilkayy Deletedmom23234 galba o vallah okadar çok vitamin kullanıyorum ki karıştı artık 😂 daha eczaneden gelmedi ellerinde yokmuş sipariş verdik akşam gelir dediler
Deletedmom23234 Ilkayy Çatı ağrısı veya kemik ağrısı yaşıyorsanız büyük ihtimalle o yüzden vermiştir doktorunuz 🙈
Selma_aygun 29 haftaligim hala Dr um yazmadı bende istemedim ama 2 haftadır kramplarım olmaya başladı bı dahaki kontrolümde istiycem bende