39.haftamdayım Doktora muayeneye gittim nstde sancılarım baya çıktı ebe açılmam varmı baktı yok rahim girişi kapalı ve kemiklerim dar gözümden yaş geldi baya acıdı muayene 2 parmağınıda soktu ebe günün gelmiş dedi doktora haber verdi normal doğum olmaz kemikleri dar rahim girişi kapalı dedi oradaki kızda doktora haber verdi adımı sordu Merve dedim öyle Bi panik yaptılarki doğuma gidiyorum sandım kapıda görümcem bekliodu neyse doktora çık dediler çıktım doktor gayet sakin ebenin dediklerini duyduğumu bilmiyor sanırım ultrasona soktu sancını hissetmiomusun şuan dedi yok dedim karnım hep sert zaten benim iç karnım geniş top gibi ufak Bi karnım var acı eşiğin yüksek demekki dedi normal doğum için çok iyi bişi aslında bu acı hissetmemek dedi neyse oğlum 3300 grammış 50 cmmış uzun dedi bacakları ve başıda uzun dedi babası uzunmu dedi yok benden çok az uzun dedim neyse suyum falan gayet iyiymiş haftaya perşembe gel dedi kontrole suyuna bakalım dedi kanaman suyun gelirse bebek hareket etmezse istediğin zaman gelebilirsin dedi başka doktor olsa sezeryan için gün vermişti bana normalde olmucağı kesin bence doktorum çok iyi aslında herkes tavsiye ediyor ama neyi bekliyor anlamadım ki normal istiyordum e durum bu ben sancıyı anlayamazsam nasıl olcak dedim 5 dkda bir gelecek dio ama hissetmiyorum ki karnım hep patlıcak gibi zaten sertleşme hep var sıcak duşa gir merdiven çık falan dedi perşembe bence gün vercek doktor direk size yazdım yorumlarınızı bekliyorum bişiler diyin bana lütfen saçma değilmi