elyasss Kızlar 23+1 olduk. Bazen oğluşum oynarken çok afedersiniz sanki rahmime doğru ayağınımı vuruyo anlamıyorum sanki doğum kanalına giriyomuş gibi. Ama diğer zamanlarda normal yukarda oluyo anlayamadım. Bu 3 gündür böyle merak ettim 🤔
Esesli elyasss bende 26+5 im hala zaman zaman aşağıda hissediyorum zonkluyor gibi dokunup kaçıyor gibi. Ne işin var taa orda diyorum 🤣🤣
Minikpirincim elyasss bende 28 haftaligim benim bebegimde ayni bu sekilde . Normal hic canini sıkma . Kanala girmesine daha cooook var
Deletedmom15257 elyasss 23+5 haftadayim bende hep aşağıda hissediyorum dr her gidişimde soruyorum normal diyo duruşuna bağlı tekmeleri diyo korkma yani cnm
GRZ Bu haftalarda ayaklari aşağıda oldugu icin ordan teptiginde rahatsiz olabilirsin ama korkma demisti drum. Cok rahatsiz olursaniz yine de drunuza danışın
umranozby Bende dünden beri aşağıda hissediyorum tekmelerini 22 haftaya girdik biraz korktum ama normaldir diye düşünüyorum 🙏