Sblatc https://resimyukle.io/r/OhONsNjn5v 14 haftalık hamileyim bugün randevum vardı. Doktor ultrasonda baktı 3 kere farklı hafta ölçüleri söyledi asistana. Bana da bu kağıdı verdi sadece. Bebeğin görüntüsünü vermedi bakarken de bana pek göstermedi. Ben bu kağıdı napayım😒 yazanları anlayan varsa söyleyebilir mi
ZEhrA_94 Sblatc canım boyu kafa ölçüsü falan ölçümüş herbiri farklı çıkabiliyor genelde kafa daha büyük olduğu için haftadıda yüksek olabiliyor benim bebeğin kafası 1 hafta önde gidiyordu son ay eşitledi kilo aldıkça normal yani
Esraali Sblatc jafta değilde gün başı, karın cevresi ve boyu uyumlu gözüküyor doktor uyumlu falan demedi mi size
Sblatc Esraali doktor geç geldiği için fazla bilgi vermedi 14 15 haftalık gözüküyo dedi sadece. Daha ben çıkmadan başka hasta aldı zaten içeri bi kaç bi şey soracaktım soramadım bile
Dubletombikdoner Sblatc Siz cikmadan nasil baska hasta alabilir 🤯 ay cok sinir bozucu bbidaha gitmeyin oraya
Sblatc Dubletombikdoner içeri gelen kadının cahil olduğu 2 metre öteden belli oluyodu zaten de doktorda içeri alıyo ve devlette genelde böyle sanırım ilk defa başıma gelmedi🤷♀️