Kbra48 Bebişleriniz için dağıtmalık ne hediyelik düşündünüz? Hangi sayfalardan yaptırdınız? Ben kendim birşeyler yapmayı düşünüyorum toptan aldığınız sayfa varmı kendiniz yaptığınız?
Ozgesah355 Kbra48 ben kral taçlı Kolonya siseleri aldım msvi kolonya ve pleksi kestircem üstü için toplamda 100 tlye falan geliyor kendim yaptırsam tanesi 4 tl ye gelicekti
mugeaykut Kbra48 Facebook'ta hediyelik eşya atölyesi diye bi site var , ahşap magnetler yapıyorlar 0,75 kuruşa ben ordan sipariş verdim gayette güzeller hastane için yeterli benim için mevlid için daha abartılı bişey yaptırırım diye düşündüm 😊
HayriyeIlcak Kbra48 instangram da @neseli_atölyem_ve_hobi_malzeme sayfası var Canım ordan ister hazır yaptırabilirsin istersen de malzemeni alıp evde kendin yapabilirsin 😊
Kbra48 sinemgcg İstanbul uzak bana 🤭 ne güzel şanslısınız ya , bende netten alıp kendim süslemeler yapayım diye düşünüyorum ama fikir üretemedim henüz 🤭
Ozgesah355 Kbra48 pleksi internetten yaptırcam tanesi 50 krs normalde 1 tl ye satıyorlar hepsini ankara suluhandan aldım canım
SinemOrkun Ben topu topu 20-25 tane yaptıracağım için birisine yaptırırım. Elde kalıyor sonra boşu boşuna.
Kbra48 SinemOrkun benim biraz kişi sayısı fazla 100 en az gider diye düşünüyorum ondan pahalılar sıkıntı biraz 😓
aesma Kbra48 ben kokulutaş yaptırdım instagramda tanesi 2 tlden istediğim modeli attım yaptılar çokta güzel oldu yıldız şeklinde @vavelya_tasarım 😊 benimde fazla çevrem olmadığı için 25 adet yaptırdım ve hacişerifden çikolata yaptıracağım..odayıda abartmadan süleyeceğim..gittigidiyordan 3lü set aldım 2 adet fiyonk hem anne hem bebek yatağı için birde küvöz eteği.. onun dışında metalik balonlardan aldım.. kapı süsü ve takı yastığı yaptım onları getirecem.. isim yazılı pano ve banner düşünüyorum araştırıyorum şuan bakalım.. lohusa şerbeti falan ikram edip etmeyeceğime karar veremedim daha fazla gelen olmaz cünkü🤔
Kbra48 aesma sayfaya bakayım çok teşekkür ederim, fikirler güzel bende o şekilde yapablrm 3lü set kendim alıp , bizde gelen giden çok olur o sıkıntı biraz ya