Eda3452 doğum konusunda iyi canım . Yani çevremde baska gidenler de hep memnunlarda doğumlarından . Suan 2 kadın doktor var yanlış bilmiyorsam bir Oya hanım birde Hilal hanım . Hilal hanım güleryüzlü iletişimi güzel ama Oya hanım bana çok itici gelmişti . Bir kere kendi doktorum Yoktu ona gitmiştim azarlayarak konuşuyordu