İlk doğumunda kontrole diye gidip acil sezeyana almışlardı beni. İki gün hastahanede kaldım ve bana bisküvi ve hoşaf haricinde hiç yemek vermediler. Şimdi ikinci gebeliğim ve yine sezeryan olacak. Her doğumda böyle mi oluyor yoksa benim durumumda mı böyle oldu?