Kızlar sohbete geldim 😂 Birazda kafaya taktım heralde hem danışmış da olurum size 🥲 Yüksek kilo ile plansız hamile kaldım bu vermiş halim gerçi de neyse 😂 normalde kendi doktorum bu konuda hiç yorum yapmaz bi sağlık sorunum yok bebekte iyi gidiyor gelişimi şükür ♥️ Cinsiyeti öğrenemedim 17. Haftaya kadar, 17. Haftada kendi doktorum izinde diye başka doktora gittim. Doktor bebeğe bakarken bana pat diye ay sende ne kadar kilolusun dedi yüzüne bakakaldım 😂 Bu kiloyla detaylı ultrason nasıl yapılacak sana bilemiyorum yani dedi nasıl bozuldum ama 😂 iyi de sonuçta hamile kalmışım gelmişim 17-18. Haftaya napiyim yani bunu demeye ne gerek var bide böyle iğneleyici söyledi 😂 Bu haftaya kadar 5 kilo verdim henüz geri almadım da bi sıkıntım da yok ama bozuldum yani.Kilolu olup detaylı yaptıran var mı? Detaylıya biraz geç mi gitsem acaba kilodan dolayı daha rahat görsün doktor diye yoksa 20-21 de gitsem rahat görür mü doktor 😅