Kızlar sizlere sormak istediğim bir şey var. Benim doktorum 75 mg şeker yüklemesi önerdi ama 50 mg yaptırmak istiyorum. Çünkü hem benim hem eşimin ailesinde şeker hastalığı yok. Yaptıranlarınız vardır belki aradaki fark nedir? Bir de aile hekimleri 75 mg yapıyorlar mı?