tuba91 İstanbul Tuzla ve Pendık çevresınde önerebılecegınız hastane ve dr var mı ? Memnun kaldıgınız 💙
Merveee34 tuba91 ben 3 doğumu sifada yaptım doktorları iyi ama yenidoğan yoğun bakım yetersiz odalarda havasız . Suan emseyde orkide hanıma devama diyorum . Genel olarak çok güleryüzlü ilgili
Betulszr Pendik medipol dr saadet hanıma gidiyorum gebeliğimin başından beri takibini o yapıyor hastane çok güzel doktorum çok ilgili tavsiye ederim