Arkadaşlar bebeğim sıkıntılı oldugu için Çapa da doğum yapmayı düşünüyor gibiyim. Özel oda tutup eşimle birlikte kalabilir miyim var mı öyle yapan veya duyan çünkü o süreçte eşimden destek almayı istiyorum ne olur ne olmaz belki bebeğimi görür belki göremez geldiği hastaneden çıkana kadar göstermiyorlar çünkü devlet hastanelerinde babaya çocuğu çok saçma aslında erkekleri almıyorlar