Bugün doktor kontrolüne gittim. Bebeğim başının bir kısmını iyiden iyiye doğum kanalına sokmuş yine yüzünü göstermedi o yüzden. Doktorumuz bu şekilde son haftalarını beklemeden geleceğini tahmin ediyorum dedi. Amin diyorum 💖💝 Öyle sizle paylaşmak istedim. Sizde durumlar nasılll?