YouTube da bi doktor vardı adını hatırlayamadım. Bulursam yazarım. Onun videolarında annenin eğer midesi bulanıyorsa bi şeyler yemesi için zorlanmamalı. Hastanelik olacak kadar kötü değilse yedikleri onun için yeterli yazıyordu. Ben ilk haftalarda 11. Haftaya kadar hiçbir şey yiyemiyordum. Patates makarna vb şeyler yiyordum sadece. Böyle baharatsız salçasız şeyleri yiyebiliyordum. Su bile içemiyordum ama su içmek lazım sadece su için kendini zorlayabilirsin. Eşime yemek yaptığımda (etli ve tavuklu hiç yemek yapmadım daha doğrusu yapamadım) sofraya oturup sadece salata yiyip kalkıyordum. Hiç moralini bozma, üzülme. Hiç geçmeyecek sanıyorsun ama geçiyor. Geçecek. Bana günler o kadar uzun geliyordu ki. Zaman hep böyle duracak sanıyordum ama öyle olmadı elhamdulillah. 12. Haftamdan sonra her şey normale döndü. Şu an 19. Haftadayım. Çok nadir ve hafif mide bulantısı yaşıyorum belki haftada 1 falan. Güzel günler çok yakında. Bu günler geçecek hiç merak etme olur mu? 🌹 bana birilerinin bunu söylemesine o kadar ihtiyaç duyuyordum ki. Sana da söylemek istedim. 😌❤️