Masal53 A2973 tabiki devlet en iyisi özel para almak için sağlama bile laf ediyor çocuğu çıkaran sensin doğuran sensin 3 4 milyar istiyolar yazık günah yani 🤷♀️🤷♀️
A2973 Masal53 çevrem de öyle diyor hastaneye veerecegin parayı çocuguna harca yazık dökülen paraya diyorlar ama kararsızım yani
A2973 Masal53 çok haklısın cnm hele ki şu hastalık döneminde hersey ateş pahası olmuş Allah yardım etsin inşallah
Yenianne241 A2973 hatem hastenesinde Mehmet Yılmaz Genco diye bir doktor var anlatımını filan cok sevdim gayet ilgili bi doktor tavsiye ederim
A2973 Yenianne241 amerikan hastanesine gittim gecen ay ondan önce ncr ye cok bekledim ama randevu almama ragmen yani
gulin-35 A2973 aslında en ıyı donanım en ıyı malzeme devlette var ama randevusu ayrı dert doktorları ayrı dert hemsırelerı ayrı dert tabı bazı ıstısnalar vardır bısey dıyemem bır de pandemı olayları ozel secmeme neden oldu
A2973 gulin-35 benim eşim saglıkçı cnm devlette de özelde de gitsem sıkıntı olmuyor yani özelde de bekliyorum devlette de çok yogun hep doktorlar tüm hastaneler özel olsun devlet olsun eşimle samimiler yani bakalım hayırlısı
Yenianne241 A2973 kesinlikle Hatem hastanesini tavsiye ediyorum ncr de kuzenim doğum yaptı geçen gün cok memnun kaldı aslında
gulin-35 A2973 suan zaten ozellerde devlet gıbı ıllakı beklıyorsun az da olsa benımde yegenım anestezıcı onun sayesınde pek sıkıntı cekmıyorum
Burcinsrdgn A2973 ben özel diyorum bir kaç kez ilaç yazdırmak için gittim çok kötü davranıyorlar korktum hatta ben doktor için muaynehane taraftarıyım