Gamze9 Bende oraya gdiorum ama daha haftamız gelmedi bakalım geldiginde nasıl olur siz kaç haftaliksnz
ilkgebelik123-_ Gamze9 18 haftalık tıpta varmış ayrıntılı ama doktor ilgisi flaan nasıl onun hakkında bi türlü bilgi alamadım, sizinki kaç haftalık
Gamze9 ilkgebelik123-_ canım ben 15 hafta oldum ama ultrasonda 16 goZukuo zaten ihtisasda ayrinliti yok oda tıpa gonderio.yada ozellere gtmen gerek her halükarda tıpa gdilio
birgaripannee Gecen yılda orda dogum yaptm ayrıntılı ultrasonu radyolojı yapıyor kadın dogum yapmıyor ben ozelde yavuz sımsege yaptrmstm ayrıntılı ultrasonumu