Yenianneee21 25 haftalığım en başından beri yaşıyorum 😂😂 aç hissediyorum yemek yapmak istiyorum ama açlıktan bayılacak gibi olduğum için yapamıyorum bile 😂 belki tansiyonumuz düşüyordur, şekerimiz düşüyordur. Doktorum bunların normal olduğunu söylemişti. Siz her ihtimale karşı doktorunuza durumu bildirin yinede