Merhaba kızlar 13+6 haftalık gebeyim doktorum alikahya yada kocaeli üniversitesinde detaylı ultrason yaptırmam gerektiğini söyledi 20–22.haftalar arasında. Aradım alikahyayı doktor yok yapılmıyor detaylı dendi dedim ileriki haftalar için alacaktım ısrarla yok dedi böyle saçmalık mı olur ya herkes nerde yaptırıyor o halde ya özele gidip para vereceğiz yada sürüneceğiz illa ki bu nasıl sistem anlamdım. Üniversiteden de almak çok zahmetli imiş. Yardımcı olursanız sevinirim