Tatile bişey demiyorum ama denize girmeye karşıyım yani bişey olmuyor ama enfeksiyon kapma ihtimali çok yüksek ne gerek var riske atmaya bi sene de denize girmeyi verin derim . Kuzenim seneler önce denizden enfeksiyon kaptı kızım başına gelmeyen kalmadı diğer kuzenimde denizden geldikten 2 gün sonra düşük yaptı. Hiç riske girmeye değmez inanın bana. Gerek yok. Tatile gidin ama denize havuza vs girmeyin derim ama yine de siz bilirsiniz .