Halimella Merhaba 30haftalik hamileyim ombre boyatmak istiyorum diplerime dokunmadan ama emin olamadim iyi diyen var kotü diyen var tecrübeli annelerden tavsiye beklerim :)
Rabis01 Halimella canim ben yarin 3.boyami boyatmak icin gidicem 35.haftadayim dipten boyatiyorum surekli acma boyama islemi yapiliyor 5.aydan sonra bir sıkınti olmaz deniliyor organlar gelisimini tamamladigi icin
Heather Halimella ya şöyle kokusuna maruz kalıyosunuz ya dibine değmesede o zararlı olabilir. Diboyada zaten kana karışıyo. Saç boyalarının göğüs kanserini tetiklediğine dair çalışmalar var.
greybrde Halimella direk bebeğin beyin hücrelerine nüfüs ederek zihinsel engele sebep olabiliyormuş kimyasal olmayan bitkisel boylarınn bi sakıncası olmadığını duydum ama kuaförler bitkisel denilen boyada bile az da olsa kimyasal karışım oluyor diyor tercih sizin 😊
Cansu_okan Dr pek önermiyor cnm ya doğuma kdr bekle bende dip boyam aktı çok kötü oldu saçım ama bekliyorum 31 haftadayım
Redpepper Tirimesterda boyayabilirsiniz diyorlar ama ben tercihen boyatmayacağım, zaten pek çok şeye maruz kalıyorız ister istemez bari yapabildiğimiz kadar korunalım diye düşünüyorum, doğurduktan sonra gönlümce boyatırım inşallah