Eryener93 Çok düşünceliyim, elektirikli göğüs pompası mı Yoksa Manuel mi Alınmalı Birde bu Mochi var çok memnunlar ama normal pompaların yerini tutar mı bilemedim de, kullananlar vey alanlar yardımcı olabilir misiniz
Heather Eryener93 şahsen manuelle daha rahat ediyorum. Lansinoh var bende hem elektrikli hem de manuel. Elektrikli 3-5 kullandım manuelden daha memnunum mochi yokru ben aldığımda olsaydı onu alırdıö.
dthealthy Eryener93 yani elektrikli daha iyi çünkü bazen süt hemen gelmeyebiliyor onun için dijital olanlar süt kanallarını açıyor ben önce manuel aldım baktım sütüm gelmedi elektrikli aldım önce bikaç gün onunla ilk sütü sağdım sonra manuelle devam ettim ama dedikleri gibi bazen manuel eli yoruyor
Cicilibicili Eryener93 mochi özellikle emzirme sırasında falan akan sütünüzü toplar. Sağım işlemi yapmaz. Bence elektrikli çünkü daha pratik ve hızlı
canserko Ben mochi edindim dogumum temmuzda. Cok karışık şu pompa işi herkesin tecrübesi bambaşka, bende en cok yorum yapılanı aldım. ama süt gelmezse kanalların açılmasını sağlayan bir aparat değil; süt geldiği takdirde işe yarayan en güzel aparat mochi imiş.