babymom16 Şöyle söyleyim eski hastanesinde beraber çalışmıştık.hamile kalmadan önce ben doğumda size gelicem diyordum. Çünkü hastalara karşı tutum tavrını hep görüyordum. Şimdi de hastası oldum. Tanıdık olunca insan biraz çekiniyor ama umrumda değil ondan başkasına güvenemem 😀çok ilgili çok bilgili çok rahatlatan bir doktor . İstediğin zaman da ulaşabiliyorsun . Eli de çok hafif ayrıca 🙈 Empati yapan sen merak ettiğini sormadan anlatan bir hekim. Ayrıca çok da kibar. Kesinlikle tavsiye ediyorum 🙏🏻